2012. szeptember 24., hétfő

2. Házibuli hétvége, avagy ami a Likefest után volt

18-án reggel nyolc körül ébredtünk fel. Egy gyors reggeli után Nikivel nekiálltunk kávét főzni, mert nekem nem gyengén kívánta a szervezetem a mindennapok üzemanyagát. Végül nagy nehezen összehoztunk egy kávét, igaz, kicsit törökös lett, de nem baj, megittam, majd elkészültünk és útnak indultunk a művelődési ház felé.
Ott regisztráltunk, majd irány be a nagyterembe, ahol egészségnapot tartottak a Mezőkovácsházi Napok keretein belül. Rövid úton megtaláltuk a hennafestő csajt, akitől rendeltünk egy-egy mintát. Klau és Niki egy-egy Hooligans H betűt, én pedig egy virágot. De volt ott sok minden: Látás-és hallásvizsgálat, masszázs, egészséges táplálkozást népszerűsítő bemutató, fitness bemutató, testgyertyázás, testzsír mérés és gerincnyújtás is. Szinte mindent kipróbáltunk, majd fél egy körül hazamentünk. Ebéd után kicsit pihentünk, felnéztünk Facebookra, majd beüzemeltük a mikrofonokat, Klau betett egy karaoke DVD-t és énekeltünk pár dalt közben hülyültünk ismét egy sort. Később, már úgy estefelé a lányok filmet akartak nézni, én pedig, mivel nem volt jobb ötletem, a Grease-t ajánlottam, bízva abban, hogy nekik is bejön. A számításom bevált, mindkettejüknek bejött a film. Kiderült, hogy nagyjából már ismerik, vagyis egy-két dalt a filmből. Mozizás után vacsora, zuhany, majd korai fekvés, mert pörgős vasárnapnak néztünk elébe.
Vasárnap reggel kilenc körül sikerült felkelni, majd kint az udvaron reggeliztünk. Reggeli után lassan készülődni kezdtünk, ugyanis délutánra strandolás volt beütemezve. Mivel már előre megbeszéltük, hogy jó idő esetén strandolás is lesz a hétvégén így pakoláskor bekészítettem az egyszínű sötétkék fürdőrucimat, amit most magamra kaptam, fölé pedig egy fehér, kissé babydollra emlékeztető miniruhát, vagy ahogy én nevezem, Courtney Love-ruci. Dél körül megérkezett Szegedről Klau egyik kedves ismerőse, Sanyika, így ő is velünk ebédelt, akárcsak a macskák, bár nekem hiába másztak az ölembe, többnyire a földön kötöttek ki. Majd olyan egy óra körül két kerékre pattantunk és irány a strand. A művelődési háznál megálltunk, ott letettük a bicikliket majd gyalog mentünk tovább. Útközbn átmentünk a már lezárt temetőn is, ebből lett is egy kis csipkelődés hogy nem félünk e. De ezt elintéztük azzal, hogy nincs éjszaka, amiért be kéne legyünk szarva egy elhagyatott temetőben.
Ahogy odaértünk a strandra, bementünk, majd egy fa alá lepakoltuk a cuccunkat és szétszéledtünk. Nikivel a zuhany alá álltunk, majd irány a medence széle. A levegő hőmérsékletéhez képest persze iszonyú hideg volt a víz, Niki nem is nagyon akart eleinte belemenni. Én viszont ismét bátor voltam és lassan be is merészkedtem, majd néhány métert úsztam is. Igen ám, de mikor megálltam, hogy letegyem a lábam pihenni egy kicsit, az először még kb. egy méter mély víz már nyakig ért, ugyanis nem hosszában mélyült fokozatosan, ahogy azt hittem, hanem keresztben. A többiek inkább csak a medence szélén lógatták a lábukat a vízbe, majd Niki kitalálta, hogy kicsit üljünk át a termál medencébe, ugyanis ő kicsit fázott a hideg vízben. Így aztán időnként váltogattuk a két medencét. Mikor a meleg vízben ültünk többnyire beszélgettünk, a nagy medencében pedig úszkáltunk, lubickoltunk, hülyéskedtünk és rengeteget nevettünk, például mikor úszás közben énekeltem. Olyan jól elvoltam, hogy a végén már csak azt vettem észre, hogy sikeresen felégett a hátam.
Miután a strandon kiáztattuk a Hooligánkodás okozta izomlázat, Klauéknál átöltöztünk, gyorsan vacsoráztunk, majd készülődni kezdtünk az estére. Végre sikerült belepréselnem magam az új kiszaggatott farmeromba, amihez egy fekete pólót vettem fel, majd jött a hajvasalás. Este fél hét körül pedig már ott is voltunk a művelődési ház mögötti placcon.
Elindultunk szétnézni, közben találkoztunk Niki két ismerősével, Dalmával és Petrával, így már velük együtt bóklásztunk tovább. Miután körbejártuk a placcot, letáboroztunk a színpad előtt, ahol hamarosan kezdődött a Duma's Színház fellépése, amit természetesen végignéztünk-és tapsoltunk. A zenés-táncos produkciók után nem sokkal Dobrády Ákos koncertje következett, amit eleinte nem is akartunk megnézni, már csak a csalódás miatt sem, hogy mégsem a Sugarloaf-ot hívták meg, ahogy eredetileg lett volna. Így aztán fogtuk magunkat és benéztünk a Bierbe, ahol februárban is olyan jól elvoltunk. A lányok mind üdítőztek, ám én ismét a meggysör mellett döntöttem. A blső teremben leültünk az egyik sarokban és ott beszélgttünk, hülyültünk, majd előástunk egy kis aprót a zenegépbe, és persze, hogy nagyrészt Hooligans és Sugarloaf dalokat tettünk be. Közben befutott még Szilvi is, aki éppen egy jókora adag vattacukorral birkózott. Természetesen meg is örökítettük az ottani hülyülést.
Miután végeztem én is a meggysörömmel, ki is mentünk a Bierből vissza a placcra, ahol akkor már javában énekelt Dobrády Ákos. Aztán már csak úgy poénból is beálltunk a sokadik sorba és ott tomboltunk a jó kis régi TNT dalokra. Egyedül azt savalltam kicsit, hogy nem hallhattuk a Titkos üzenetet, amit mi szerintem úgyis Whiskyes üvegek-nek énekeltünk volna. A koncert után még az is eszébe jutott a csajoknak, hogy beállunk aláírásért és közös fotóért a sorba, ám Ákost nagyon gyorsan elvitték, így mi is inkább mentünk a tömeggel, hogy megnézzük a tűzijátékot, amit Klau ötlete nyomán videóra is vettünk, majd az égi parádé után összeálltunk négyen egy fotóra, amihez Niki kitalálta, hogy úgy pózoljunk, mint a Hooligánok a Forrószél képhez. Klau lett Endi, Niki Csipa, Dalma Tibi, én pedig Zsoltika szerepébe bújtam bele.
Miután kifotózkodtuk magunkat, irány vissza a színpadhoz, ahol a szintén helyi Mr. Shame zenekar biztosította a talpalávalót az utcabálhoz. Eleinte még kicsit távolabb a színpadtól tapsoltunk a zenekarnak, de a vége úgyis az lett, hogy a színpad előtt táncoltunk, tomboltunk a jó kis retro és újabb zenékre. Volt ott tényleg minden, a Csókkirálytól a Pálinka dalig, a What's up-tól a Barbie-ig. Egészen Éjjel kettőig buliztunk ott a színpadnál, majd holtfáradtan vánszorogtunk haza Klauékhoz. Zuhany után Niki még bekente a hátam valami kencével, hogy ne fájjon annyira, ahol leégtem, majd irány az ágy és aludtunk.
Hétfő reggel is olyan nyolc körül ébredtünk fel. Reggeli, kávé és a többi után nekiálltam összepakolni a cuccaimat, illetve Niki kérésére még összeszerkesztettem a Forrószél képünket az eredetivel, ami persze azonnal a Facebookon landolt, Forrószél vs. Forrószél Csajok címmel.
Miután kétszer is átnéztem, hogy tényleg nem maradt ott semmim, vállamra kaptam a hátizsákomat és a kék oldaltatyómat, búcsút vettem a lányok szüleitől, majd Nikivel és Klauval együtt kisétáltunk a vasútállomásra. Jegyet vettem, majd kint leültünk a lépcsőnél, várva a vonatot, ami meg is érkezett úgy 14.13 körül. Egy-egy búcsúölelés és búcsúpuszi után felugrottam a vonatra, kényelmesen elhelyezkedtem és útnak indultam Békéscsaba felé.
Útközben mosolyogva gondoltam vissza az eltelt hétvégére, és arra hogy mennyi munkám lesz a történtek megírásával. Majdnem egy órás vonatozás után végre leszálltam Csabán. Kisétáltam a buszállomásra, hogy megnézzem, mikor is megy busz hazafelé. Szerencsére megint elkaptam egy öt percen belül induló buszt, így felszálltam rá és irány haza, Békésre. Mire hazakecmeregtem, a melegtől annyira elfáradtam, hogy azonnal ledőltem az ágyra pihenni, de este már neki is láttam megírni a Likefestes élményeket.
Az egészet összefoglalva, életem második legjobb hétvégéje volt ez az Óévbúcsúztatás után. Volt itt tényleg minden jó: Hooligans koncert, őrült tombolás, lazulós egészségnap, csajos-filmnézős este, hülyéskedés a strandon és egy fergeteges utcabál. Mezőkovácsháza, még visszatérek! :D

És jöjjenek a képek:

Szombat délutáni karaoke-s hülyülés :D

Még egy nap, még egy gyönyörű vasárnap reggel...

Tigris cica, azaz a "Macs" :D

Klau pici cicája

A "Courtney-ruha"

Indulás a strandra

"Fekszem a vízen és süt rám a nap..."

Kezdődhet az este

Csajokkal bolondozás a Bierben :D






"Tudod bolond, aki józan 10 után..."

"Álljunk össze, mint a kéthetes gatyó"

Tűzijáték


Forrószél vs. Forrószél Csajok :D

Viszlát a Kolbászfesztiválon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése