2014. június 8., vasárnap

Másik szemmel - Fonogram

Kedves ismerőseim, Baranyi Ágnes Éva (Ági) és Kocsis Annamária (Annamari), megjárták a Fonogram díjkiosztót. Íme hát egy rövid kis beszámoló Ági billentyűzetéből.

Akkor is Hooligans

Most a Fonogram Gálán futottam össze huligánjainkkal, ami vasárnap (jún.1.) volt a Gödör-ben (mostmár Akvárium Klub). Illetve a zenekar felével: Zsoltika és Tibi volt ott. De találkoztam Major Eszterrel is, akire már nagyon régóta kíváncsi voltam… Hogy milyen lehet a kedvenc Hooligans számom szövegének írója. Közvetlen, mint a fiúk.

Fiaink díjat nem hoztak, pedig én nagyon számítottam rá. Mondtam is Tibinek, hogy tutira ők fognak nyerni. De ő azt mondta, tutira nem: Ákos-ra tippelt, de nem jött be ez se, mert „The Poster Boy” nyert. Ki? Ja, Google, a barátunk.

Pedig Curtis is nekünk szurkolt. Meg a Sugarloaf-os Tóth Szabi is: „Tóth Tibivel nagyon jóban vagyok, nagyon szorítok a Hooligans-nek.”

Utána meg közöltem Tibcsivel, hogy nem baj, én akkor is Hooligans-es maradok. Meg Tibis és a Fonogram már akkor is a tiétek. Mondta, hogy az most van – és ekkor én még nem is ittam. Szóval a Comet akkor is a Hooligansé. Pia-ügyileg meg biztos a részeg angol csávó ártott meg, aki jól megölelgetett, mikor mentünk a WC-re, ő meg jött ki onnan és faggatott, hogy:
- Do you remember me? (Kicsit hirtelen jött ez a lerohanás.)
Nézek Annamarira, hogy „Vazze, ki ez? Honnan kéne ismernem?” Ő se vágta, szóval mondtam a pasasnak, hogy NO.
- Really not?
- Really.
- But I love you.
- ??? (Random pasi a WC-ből és egyből tudja, hogy szeret. Mit lehet ilyenkor mondani???) Thanks
- Do you love me too?
- Of course… (Há’ persze, csak hagyjál már!)
Na, ennyit a Fonogram-ról. Akkor is ők a legjobbak, mi tudjuk:

HOOLIGANS MINDÖRÖKKÉ!!!



Baranyi Ágnes Éva

Ági képei:

Tibi és Zsolti a regisztrációnál

Sugarloaf - Még nem teljes létszámban, de a mi oldalunkon
(Itt jártak, pedig nem is voltak jelöltek)

Major Eszter, az Illúzió szövegírója

A díj

Rock & Rap. Meg a bloggerek

Még egyszer köszönöm a beszámolót. Ha nektek is van hasonló szöveges, képes, vagy szöveges-képes beszámolótok, írjatok a hooligirl.blogjai@gmail.com email címre. Velem pedig legközelebb június 13-án, Békéscsabán találkozhattok. Jó kis borulás lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése