2014. január 29., szerda

A Hooligánnaplók

Egy hirtelen ötlet volt a napló, akárcsak annak idején a blog. Illetve talán mégse... Korábban előfordult párszor, hogy elfelejtettem dolgokat, amik adott esetben színesíthették volna az adott beszámolót. Ennek általában két fő oka van: Az egyik az, ha időnként kissé túlszalad a vodkanarancs és/vagy a Strongbow. A másik meg a szimpla fáradtságból ered. Ilyenkor egy alvás után is sokszor alig jut eszembe valami.
Így hát döntöttem: Ezután ha valami olyan történik úton, várakozás, buli, vagy csövezés közben, azt leírom, nehogy elfelejtsem. A döntést tettek követték, októberben a KISS Forever Band - Holiday Crüe buli előtt vettem ezt a kis füzetet. Ám azt írást csak később kezdtem el, a Syma Nagykoncerttel.
Most pedig itt van 2014 és te, Naplóm. Üdvözöllek őrült életem vidámabbik felében. Remélem, te majd segítesz, hogy a lényeges pillanatok ne felejtődjenek el. Aztán talán írok majd még ide mást is. Hogy mit? Az maradjon meglepi.
Egy a lényeg: Idén is ANNYI MINDEN VÁR!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése