2014. január 29., szerda

Tavalyi videók, idei változások

2013 utolsó két hónapjára is jutott buli és beszámoló. Novemberben például előre hoztam a névnapomat és átmentem a Csaba Center Szülinapra. Nem maradtam végig, de Pál Dénes és Kasza Tibi fellépését azért megnéztem. Előbbi tényleg nagyon jó énekes és hihetetlenül tüneményes, utóbbi pedig végtelenül bolond. Persze jó értelemben. A hasam fogtam a nevetéstől. A videó zenéjének végül a Smash Mouth-féle I'm a believer-t választottam, ami ugye a Shrek egyik betétdala. Dénes énekelte ezt is többek közt.

A december pedig mi másról is szólhatott volna, mint a Syma Nagykoncertről. Azt hiszem, már a beszámolóban kiveséztem, miért is jelent sokat az a buli. A videó zenéjét konkrétan már októberben tudtam, hogy a Mindörökké lesz. Hogy miért? A dal szövege szerintem mindent elmond.

Még ott, a Symában készült két csoportkép, amit egymás mellé szerkesztettem, borítónak a Facebook oldalra. Na meg ide is. Szép kis bagázs, ugye? ;)

Ami még változás: A Csőröst egy új útitárs váltotta fel, méghozzá A Hooligánnaplók. Kisebb helyen is elfér és természetesen jönni fog velem mindenhová a tupírfésű és a sminkcucc mellett.
És az első utam idén hova visz? Természetesen a Barba Negrába február 15-én. Tartsatok velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése