2013. július 25., csütörtök

Nyárindító videók

A tavaszi kényszerpihenő és a májusi utószülinapozás után új hajszínnel és újult erővel vetettem bele magam a  Hooligán életbe. A visszatérő bulim nem volt más, mint a szinte már hagyományosnak mondható júniusi borulás a Csabai Sörfesztiválon. A videó zenéje a Holnapunk a tegnapunk lett, mert "bár néha eltűnünk, de itt vagyunk". És most újra itt vagyok én is.

A csabai borulást újabb egy hónap szünet követte, de így legalább rá tudtam készülni a jubileumi 20. Hooligans koncertemre, amit Orosháza-Gyopárosfürdőn ünnepeltem egy fergeteges strandpartyval. Sajnos nem sikerült annyi képen megörökíteni a bulit, mint ideális lenne egy jó videóhoz, de próbáltam kihozni belőle a legjobbat. Zenének pedig egy régi Hooligans dalt, a Münchausent választottam.

Hogy mi lesz legközelebb? Babonából egyelőre nem árulnám el, de akárhol borulok, annak úgyis nyoma marad itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése