2011. szeptember 1., csütörtök

Symbol

Az idei első Hooligans koncertem a Symbol klub Valentin napi bulija volt február 12-én. Már vagy két héttel előtte rákészültem, igaz a családnak csak egy héttel előtte mondtam meg. Persze mikor látták, hogy nem tudnak eltántorítani, belementek. Már a pénteki napom is a készülődés jegyében telt, ruha kikészítése, hajmosás satöbbi és még Betsyvel is megbeszéltem, hogy várjon rám a Keletiben.
Szombaton, a buli napján reggel zizegve ébredtem fel és a fél délelőttömet készülődéssel töltöttem. Majd eljött a délután fél három, mikor kisétáltam a buszmegállóba és vártam a buszt, ami Csabára bevitt a buszpályaudvarra. Onnan irány a pár méterre lévő vasútállomás, ahol várhattam még egy órát a vonatomra. De nem baj, inkább én várjak, minthogy lemaradjak róla. Végül időben befutott a vonat, én pedig azonnal felültem.
És pontosan 17:18-kor el is indult Pest felé. Persze alig hagytuk el Muronyt, a telefonom megcsörrent, anyukám hívott, hogy minden biztosan a jó vonatra szálltam e. Majd folytatódott tovább az utam. Útközben aztán beszélgetni kezdtem egy idősebb úrral, aki a testvéréhez ment Münchenbe. Vonattal. És persze tartottam a kapcsolatot telefonon Betsyvel.
Közben be is sötétedett odakint, de a vonat időben, 19:50-kor befutott, akárcsak Betsy telefonhívása, hogy hol vagyok. Én pedig leugrottam a vonatról és már szaladtam is az aluljáró lépcsőjéhez, ahol már ott várt rám Betsy, a párja Peti és magukkal hozták Hoolianyut is. Mikor megláttak annyira megörültünk egymásnak, hogy szinte egymás nyakába ugrottunk. Majd kimentünk a kocsihoz és irány a budai oldal, hiszen a Symbol a Bécsi úton van. Nem kis táv, szó se róla. Először egy kávézó szerű helyre vitt az utunk, ahol már ott voltak a többiek, Marcsi, Kriszta, Edina, Anna, Evelin és Ercsi, aki mikor meglátott, a nyakamba ugrott.
Én is összeismerkedtem a többiekkel, majd nem sokkal később átsétáltunk a Symbolhoz, ahol aztán szépen lassan elkezdtünk gyülekezni. Találkoztam még Kati Művésznővel is, illetve láttam Répyt is. Szóval majdnem a teljes kemény mag. Majd végre leengedtek minket és befoglalhattuk a helyünket. Sajnos a második sorba kerültem, ám Zsoltika elé.
Ez a buli nem az általam megszokott koncert volt, hanem a 8 fős "unplugged buzi" hogy Csipa szavaival éljek, vagyis csatlakozott a fiúkhoz Fehér Attila gitáros, Rakonczai Viktor billentyűsként és két vokalista csaj. Ettől függetlenül persze óriási hangulat és tombolás kerekedett néhány percen belül. A buli egyébként jó pár meglepetést is tartogatott, hiszen amellett, hogy egyfelől két részből állt, amit egy kb. húsz perces szünet választott el, a megszokott koncertdalok közé jó pár csemegével és szolgált nekünk Csipa, Tibi, Zsoltika és Endi. Így például terítékre került koncerteken nemigen játszott Paradicsom ('97-es verzió), A vér nem válik vízzé, Minden út, Emlékül, illetve egy Matchbox Twenty dal, a How far we've come. Utóbbiban az volt a vicces, hogy Zsoltika majdnem jobban tudta a szöveget, mint Csipa. És ízelítőt kaptunk az új album, a Nyolcszemközt anyagából is, amit a Menj ha menni muszáj és a Szépnek tűnik képviselt, a tavalyi évben már megismert megszokott és megszeretett Illúzió mellett. Előbbi, bevallom, csalt néhány könnycseppet a szemembe, mivel pontosan ezt a nehéz döntést kellett meghoznom nekem is, mint amiről a dal szól.
A koncert előtt, a szünetben és a koncert után is disco volt, bár szerencsére nem azt az agyfűrészelő tuctuc vackot nyomták, hanem régebbi jó zenék. Koncert után még ott voltunk egy kicsit, de aztán szétszéledt a banda. Én Marcsival és Krisztával tartottam, hogy ne kelljen egyedül csöveznem egy vadidegen városban.
Később egyedül maradtam Marcsival, aki felvitt hozzájuk olyan hajnal negyed hat körülig, mikor is jött a buszom, ami kivitt a Keletibe. Pontban hatkor ott is voltam és mivel a vonatom már bent állt így felültem. Majd 6:10-kor elindultam hazafelé. A vonaton szundítottam is egy kicsit, de aztán a telefon a szülőktől felébresztett.
Reggel kilenc körül aztán sikeresen beértem Csabára, ott pedig szintén gyorsan le a vonatról és irány a buszállomás. És persze még egy telefon a szülőknek, hogy már itt vagyok a közelben, semmi bajom. Aztán megjött a busz is, és irány haza Békésre. A gond csak az volt, hogy nem Városházánál tett le, hanem a buszpályaudvaron így várt még rám egy jó negyedóra gyaloglás úgy, hogy alig éreztem a lábam.
De megérte minden tortúrával együtt hiszen egy újabb feledhetetlen élménnyel gazdagodtam és ismét megismertem jó néhány olyan Hooligánt akikkel előtte csak a HooligansWeb Fórumon és Facebookon beszélgettem.

És íme néhány emlék a Symbol buliról.

Betsyvel, akit azóta szinte a nővéremnek fogadtam...


Evelinnel, akit pedig húgomnak..

Egy videó arról a bizonyos Matchbox Twenty dalról.

És végül egy fotó, ami ugyan még koncert előtt készült, de majdnem mindenki rajta van, akiket megismertem itt. Illetve Ercsit korábban.

És hamarosan jönnek márciusi élményeim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése