2011. december 9., péntek

Dinnyézés Hooligánosan

A gyomaendrődi koncert után még egy dátum volt ami mindenképpen szerepelt még az idei terveim között. Ez a medgyesegyházi Dinnyefesztivált záró Hooligans koncert volt, augusztus 7-én. Július második felében már el is kezdtem a tervezés-szervezést, persze Mónival és Katival együtt, szokás szerint telefonon és Facebookon. És hát mivel ez volt a 11. koncertem és mert mindegyiken sikerült rárántanom valamit az előzőre abból a szempontból, hogy teljesen hülyét csináltam magamból, így ezúttal már egy kis tudatosságot is vittem a dologba. Elsődleges tervem az volt, hogy a koncert előtt elkezdem énekelni a Barbie girl-t, persze pár meggysör után, hogy ne tűnjek totál őrültnek, csak maximum részegnek. A másik az volt, hogy a délután folyamán valami közeli dinnyeföldről lopunk egy méretes példányt és azt dedikáltatjuk a fiúkkal. Aztán Facebookon jött egy fogadás, miszerint ha a posztomra összejön 6 lájk, plüssel mászkálok mindenfelé. Én ezt megváltoztattam arra, hogy ha összejön 10 lájk, plüssel megyek a Hooligans koncertre. Össze is jött 16, szóval elkezdhettem gondolkodni, hogy ugyan melyik plüsst vigyem. Először a barna plüssnyuszkómat, Musz-Muszt akartam, ám őt sajnos megette a tehén, így a választásom a tesóm sárga plüsskacsájára, Csőrire esett.
A buli délelőttjén aztán belegyömöszöltem őt a hátizsákomba, majd készülődés után bicajra pattantam és irány Csaba, mert megint megbeszéltem Katival, hogy ott hagyom náluk a bicót és onnan megyünk vonattal Medgyesegyházára. Persze Hooligans koncertek előtt egy fél nappal általában már elvesztem a józan eszem, és ismét a legnagyobb melegben indultam neki a faszányos kis 12 km-es bicajtúrának, aminek az lett a vége, hogy majdnem rosszul lettem félúton, meg kellett álljak pihenőt tartani. Emiatt aztán sajnos nem megbeszélt időpontban értem be Csabára, hanem valamivel később. Éppen csak letettem a bicajt, kifújtam magam és már indultunk is a vasútállomásra. Mikor kiértünk, még volt időnk a vonat indulásáig, így jegyet vettünk, majd leültünk bent a csarnokban hűsölni, majd kisétáltunk a 4. vágányhoz, mert onnan indult a vonatunk Medgyesegyházára 15:44-kor.
Kb. 45 perc múlva le is szálltunk Medgyesegyházán. Szerencsére a helyszín rögtön ott volt egy percre a vasútállomástól, nem kellett keresgélni. Kezdetnek szokás szerint felmértük a terepet, megkerestük a wc-ket, ahol át is öltöztem a zöld rövidgatyóból és fekete topból a kedvenc fekete miniruhámba. Az a ruha, amit még a szülinapomra vettem. Átöltözés után leültünk a sörsátorban sminket igazítani, majd körbejártuk ismét a terepet. Közben a színpadon valami csaj énekelt, mikor sétáltunk el a színpadtól, éppen a Mizu címet viselő borzalmat. Mi pedig ahogy sétáltunk énekeltük az Irigy Hónaljmirigy verziót. Séta közben még beugrottunk a helyi Coop-ba is, némi energiaitalért meg jégkrémért, majd grasszáltunk tovább. Közben megcsörgettem Dorinát is, aki szintén jött szüleivel és Vanival együtt. Azt mondta, olyan fél hét körül jönnek, én pedig mondtam neki, hogy vigyázzanak a tehénnel.
Közben mi visszatértünk a színpad elé befoglalni a placcot. Természetesen Zsoltika felől ismét. Ahogy ott álltunk, befutott a kék stábbusz is, mi pedig lelkesen üdvözöltük őket. Pár perc múlva megláttuk oldalt a színpad mellett kijönni kedvenc shoposunkat, Gábort. Integettünk neki, erre odajött hozzánk és kicsit beszélgettünk. Miután elment, mi figyeltük a színpadon szorgoskodó többieket. Közben befutottak Dorináék is, illetve mezőkovácsházáról a Balázs tesók, Klaudia és Niki, illetve még Szilvi, így beálltak ők is mellénk a placcra.
Közben a színpadon már a mezőkovácsházi Duma's Színház műsora ment, ami nekem is tetszett kicsit, mert van egy-két olyan musical amit szeretek. Bár az egyik srác kicsit jobban megragadta a figyelmemet, mert szó ami szó, elég helyes pasi volt. Utána pedig amíg szünet volt elléptem meggysörért és mikor visszatértem, elővettem Csőrit és énekelni kezdtem, amibe Kati is bekapcsolódott, hiszen vele is megszerettettem időközben a Disco Express SzerLM című dalát, amit én személy szerint imádok. Aztán Dorináék is bekapcsolódtak, mikor a Mirigy Mizu került sorra.
A színpadon pedig közben az ABBA Sisters, három csaj, akik ABBA dalokat énekeltek. Akkorra már olyan jó lett a hangulatom hála a meggysörnek, hogy elkezdtem táncolni. Mivel a szandálom közben feltörte a sarkam, így mezítláb. közben még befutott az első sorba Mariann és Kitti is. A színpad mögé pedig a fiúk. Az ABBA dalok után pedig ismét mi énekeltünk, persze az én vezetésemmel, volt ott minden: Mirigy Mizu, Sugarloaf Vadvirág (tudjátok miért), de nagy többségében Disco Express: Szaladó Férfi, Pláza angyal, Rekettyés és persze SzerLM.
Majd végre olyan tíz óra körül jött a Hooligans. Zsoltika amikor meglátta Csőrit elvigyorodott, mert hitte, neki vittem. De én meg elkezdtem mutogatni, hogy nem, az enyém. erre ő azt válaszolta, hogy aranyos. Koncert közben aztán ahogy tomboltam én, úgy tombolt a kezemben velem együtt Csőri is. A buli legnagyobb meglepetése az volt, mikor a Királylány előtt kerestek valakit a közönség soraiból, aki elgitározza a dalt. A választás végül egy Rák Dani nevű srácra esett, aki nagyon ügyesen megoldotta a feladatot. Hozzáteszem, Zsoltikának itt is volt egy elszólása, amin nagyot nevettem, szó szerint "majd a kacsa elgitározza". Ezután folytatódott tovább a fergeteges buli, mi tomboltunk minden dalnál és énekeltünk. Zsoltika pedig egész koncert alatt próbálta tőlem elkunyerálni a sárga hápogóst. Aztán az Illúziónál annyira előre jött, hogy megragadta Csőrit a feje búbjánál, ám én erősebben fogtam, így nálam maradt.
A Hotel Mámor után pedig amint le tudtam egy picit is hajolni, felkaptam a szandálomat és már soroltunk is a dedikálásra. Miközben ott várakoztunk egy lány, Aletta, vagyis Letti megkért minket, hogy csináljunk majd egy közös fotót, mi így négyen csajok. Mivel dinnyét nem sikerült szereznem, így elővettem a szájfényemet, hogy azt íratom alá. Elsőnek Csipa jött ki ismét, mikor odaért hozzánk, odatartottam elé a szájfényemet, amit ő furán nézett, de aláírta. Majd lett egy kép is, amin Csőri puszit ad neki. A második a sorban Endi volt, ő is aláirkált, vele pedig egy csoportos kép lett, illetve kértem őt, szorítson, hogy utána való szerdán eljussak Holiday Crüe bulira. Sajnos az nem jött össze. Harmadjára Tibi ért oda hozzánk, vele is természetesen aláírás, kép kacsapuszi, amitől ő mintha megijedt volna. Végül már csak Zsoltika maradt, őt hívtuk nagyon, még azt is mondtuk neki, hogy a kacsa várja. Erre azt felelte, hogy a kacsát süssük ki neki, mire odaér. Ebből megint röhögés lett. De aztán csak odaért hozzánk. Mikor neki is az orra alá dugtam a szájfényemet, ő is furán méregette, de volt még hely aláírni. Majd jött egy kép egy nagy-nagy kacsapuszival. Amikor pedig már mindenkitől volt aláírás és kép, először Klauékkal álltunk össze egy képre, majd Lettivel.
A fotózkodások után leültünk kicsit kifújni magunkat, majd úgy voltunk vele, hogy csövezünk ott, miközben várjuk a vonatot. Aztán hirtelen kapcsoltunk: Egykor indul visszafelé egy mentesítő járat. ami akkor már pont bent is állt, szóval szaladtunk és felugrottunk rá, majd irány Csaba. Mivel a világításom nem volt túl jó, így pár órára ott maradtam Katiéknál, majd reggel fél ötkor bicajra pattantam és irány haza. Szerencsére most semmi gond nem volt az úton, csak annyi, hogy lassan tekertem, mert hulla fáradt voltam. Így amint hazaértem, pizsibe bújtam és irány az ágy.
Összefoglalva, a nyár számomra utolsó Hooligán bulija is fantasztikus lett. Megvolt benne minden amitől egy ilyen buli jó lehet. délutáni grasszálás, színpad előtt a placcon éneklés, meggysör és valahogy ismét sikerült teljesen hülyét is csinálni magamból. Ja és azóta Klau és Niki rákaptak a DE dalokra.

És jöjjenek a képek:

Katival és Csőrivel koncert előtt 

Csipa kivételesen normálisan mosolygott

Endivel a csoportos kép

Tibi mintha megijedt volna Csőritől...

És az a bizonyos kacsapuszi Zsoltikának

"Álljunk össze, mint a kéthetes gatyó"

És végül Lettivel


Viszlát az óévbúcsúztatón Hooligánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése