2012. február 13., hétfő

Házibuli hétvége

Az őrületes kétnapos Óévbúcsúztató után a január számomra majdnemhogy a nagy semmittevés időszaka volt bulizás szempontjából. Hacsak azt nem vesszük, hogy elkezdtem tervbe venni néhány buliidőpontot. Aztán január második felében egy beszélgetés során Klau és Niki felvetették, hogy menjek le hozzájuk Mezőkovácsházára egy hétvégére. A terv az volt, hogy ott alszom, és szombaton este lemegyünk egy helyre ott Kovácsházán bulizni. Persze megtetszett a dolog, ám kikötöttem, hogy csak akkor megyek, ha Móni nem jön, azt ugyanis tudom, hogy vele képtelenség bulizni, mert csak gubbasztana egy helyben. Szerencsére Klau is azon a véleményen volt, mint én így ebben gyorsan megegyeztünk, már csak a családdal kellett leegyeztetni a dolgot.. Végül találtunk egy megfelelő időpontot, február első hétvégéjét.
Végre eljött a várva várt péntek, február 3. Aznap jó korán felkeltem, ugyanis volt még némi elintéznivalóm, majd miután hazaérkeztem, nekiláttam bepakolni a hétvégére és közben még ebédet is készíteni. Utóbbi volt a gyorsabb, így miután megebédeltem, folytattam a készülődést. Közben sajnos az égiek úgy döntöttek, megnehezítik a dolgomat, ugyanis régóta nem látott módon esni kezdett a hó, így mire végeztem, még egy körrel fel is takarítottam a ház lőtt a járdát. Mindennek az lett az eredménye, hogy vártnál később, olyan három óra körül indultam útnak. Persze jól beöltözve, két pulcsi, vastag hosszú kabát, sapka, sál, kesztyű, na de kutya hideg is volt. Először Csabára mentem át busszal, majd 17.13-as vonattal végül célba vehettem Mezőkovácsházát is. A lányokkal úgy beszéltem meg, hogy Medgyesegyházán megcsörgetem őket, így akkor ők elindulnak elém. Megbeszéltük azt is, hogy Mezőkovácsháza felsőnél szálljak le, mert az közelebb van hozzájuk.
Este 6 körül érkezett a vonatom Mezőkovácsháza felsőre, ahol le kellett szállnom. Leugrottam a vonatról és mivel nem láttam sehol a lányokat, gondoltam, bemegyek a váróba hogy kicsit kiolvadjak és megcsörgetem őket. Aztán észrevettem két csajszit sietni felém és ahogy közelebb értek, felismertem Nikit, akivel vigyorogva öleltük és szorongattuk meg egymást. Fél perc múlva Klau is odaért, és persze vele is jól megszorongattuk egymást, majd a nagy hóban megindultunk hozzájuk. Mikor megérkeztünk a lányok szülei is kedvesen fogadtak. Letettük a kabátot, majd besoroltunk a lányok szobájába melegedni. Közben lepakoltam a cuccomat, majd elkezdtünk fotózkodni, és videózni magunkat éneklés közben. Aztán vacsora következett majd egy kis beszélgetés és este 10 körül, fürdés után lefeküdtünk aludni.
Szombaton kb. délelőtt tízkor keltünk fel. Reggeli után Klau kitalálta, hogy sétáljunk egyet. Persze odakint még mindig szakadt a hó. Nem baj, jól felöltöztünk, majd nekivágtunk Mezőkovácsházának. Elsétáltunk Bierig, ahová terveztük, hogy aznap este elmegyünk "bulizni". Sétáltunk volna tovább is, de végül a nagy hó miatt úgy döntöttünk, inkább mégsem és hazafelé vettük az irányt. Mire megérkeztünk, teljesen átfagytunk, így ebéd előtt mindenki odaült a konvektor elé mint a fecskék a drótra. Ebéd után egy kis pihenés következett, majd a készülődés az estére. Klau birtokba vette a fürdőt, én pedig segítettem Nikinek kiválasztani, mit vegyen fel. Én már napokkal korábban tudtam, miben leszek, a fekete miniruhám, fekete cicanadrág, lábszárvédő, bakancsom és persze a zöld pulcsim. Öltözködés után hajvasalás, egy gyors vacsora, aztán sminkelés és útnak indultunk a még mindig szakadó hóban.
Este hét és fél nyolc között értünk a Bierbe. Bementünk de még nagyon kevesen voltak. Kerestünk egy asztalt a zenegép mellett és oda lepakoltunk, majd célba vettük a pultot. Klau és Niki csak üdítőt ittak, én viszont vodkanarancsot és meggysört. Egy ideig csak ücsörögtünk és fotóztuk egymást, utána dobtunk néhány aprót a zenegépbe és benyomtunk pár rockszámot.
Kezdetben csak ülve dúdolgattuk a dalokat, aztán mikor elkapott minket a hangulat, Nikivel felugrottunk tombolni és táncolni. Közben a mellettünk lévő asztalhoz érkezett egy kis társaság. Ők eleinte szintén csak ücsörögtek és alapoztak, de aztán követték a példánkat, főleg a két lány, Timi és Szandi. Aztán teljesen beindult a buli és már vegyesen járattunk a zenegépben régi jó kis pop és disco számokat, illetve természetesen rockot. Persze a Hooligans és a Sugarloaf sem maradhatott ki. Úgy éjfél környékén még a hó is elállt, mikor a Balatoni lázra és a Barbie girlre buliztunk. Természetesen a buli eseményeit is megörökítettük.
Sajnos Niki és Klau csak éjfélig voltak elengedve, így is még kikönyörögtek egy fél órát, de negyed egy környékén aztán elbúcsúztunk a lányoktól és hazafelé vettük az irányt. Na igen ám, de nem volt egyszerű dolgunk a nagy hóban, mert csak ott volt járható az út, ahol egyáltalán eldúrták. De azért szerencsésen megérkeztünk, kiolvadás és fürdés után pedig ágyba bújtunk.
Vasárnap is viszonylag sokáig, kb. délelőtt tízig aludtunk. Felkelés után reggeli, majd nekiláttam összepakolni a cuccomat. Közben, mint kiderült, a hóhelyzet miatt délután csak két vonatot indítottak Békéscsaba felé, egyet 14:13-kor, egyet pedig 16:13-kor. Úgy döntöttem, hogy a korábbival megyek, így ebéd után gyorsított tempóban fejeztem be a pakolást, majd elbúcsúztam a lányok szüleitől és elindultunk a vonathoz. Sajnos a plusz súly miatt nehézkesebben mozogtam, így mire kiértünk a vasútállomásra, a vonat már éppen indulás előtt volt. Gyors búcsú a lányoktól, majd felugrottam a vonatra és irány Csaba.
Mivel rengetegen voltak, így nem mentem be leülni, kint álltam az előtérben, ahol szörnyen hideg volt és persze az sem segített rajtam, hogy nagyon lassan araszolt a vonat. De végül mégiscsak bedöcögtünk Csabára, leugrottam a vonatról és már szaladtam is ki a buszállomásra. Szerencsére elkaptam a füzesgyarmati buszt, ami Békésen át ment, így arra felültem és fél óra múlva már itthon is voltam Békésen. Mikor hazaértem, lepakoltam majd egy bögre forró teával letelepedtem a gép elé, hogy megírjam ezt a kis beszámolót.
Mindent összevetve, egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem, mert nagyon jól éreztem magam a lányokkal. Kla azóta is említette nekem jó néhány alkalommal, hogy imád velem bulizni és hogy ezt a hétvégét meg kell ismételnünk. Én benne vagyok, csak sikerüljön összehozni.

És akkor jöjjenek a hétvége képei:

Nikivel. A kordonszalag összeköt minket

És Klauval is

Hárman a kordonszalag ölelésében

Alapozás a Bierben



Itt még csak kezdett beindulni a buli


Na de itt már beindult XD

Nikivel a Királylány közben

"Nézz rám, nem vagyok angyal, nincsenek szárnyaim..."

És ez csak egy laza kis kocsmabuli



A lányok, akik igazi bulihelyszínt varázsoltak a Bierből

Néha még a Vadvirágok is elfáradnak...

Remélem legközelebb már tényleg koncertről írhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése