2013. január 15., kedd

Tetoválók Éjszakája - Interjú Endivel

Nemrégen kaptam Facebookon egy üzenetet Baranyi Ágnes Éva újságírótól, amiben felajánlotta a segítségét, valamint egy rövid interjút Endivel a Tetoválók Éjszakájáról, amit most közszemlére bocsátok, fogadjátok szeretettel. A képeket neten találtam hozzá.


Tetoválók éjszakája – Endit kérdeztük:

Mikor csináltattad az első tetoválásodat és miért?
Az elsőt 20 évesen varrattam magamra, a katonaság után, mert egy jó nőt akartam  Azóta már eltávolíttattam és egy húsevő virág került a helyére. Megette a nőt 

Mit szóltak hozzá a szüleid?
Nem ellenezték, mindig meg volt engedve minden.

Mit szólnál hozzá, ha pár év múlva az egyik kislányod előállna egy tetoválás ötletével… hogy szeretne magának?
Nem szólnék semmit, nem ellenezném. Sőt... remélem fognak is majd varratni magukra valamit.

Melyik a kedvenc tetoválásod?
Kedvencem 3 is van: természetesen a kislányaimat ábrázolják.

Van-e kedvenc tetoválód és ha igen, akkor ki az?
Urbán Kata, Halász Norbi, Galler András (Indián) és Sárközi Zsolt, aki a Tetoválók Éjszakáját szervezte.

És a képek Endi tetoválásairól.






Ezúton szeretném még egyszer megköszönni a cikket. A további tervekről egyelőre nem árulnék el semmit babonából, de bízom benne, hogy megvalósítható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése