2014. augusztus 13., szerda

Másik szemmel - Szigliget

Szinte már állandó beszámolós vendégem, Ági ezúttal szigligeti élményeit írta meg nekem. Én pedig most megosztom veletek.

Ilyen még nem volt

Nem akartam elhinni, amikor a szigligeti koncert előtt 2 nappal megtudtam, hogy ülőhelyek lesznek. Hooligans koncerten? Nóóóórmális??? Mondtam is, hogy én kirúgom a széket magam alól, az biztos. Amikor megérkeztünk és láttam, hogy tényleg igaz, hirtelen nem tudtam, sírjak vagy nevessek. De megnyugtató volt, hogy sziklába ágyazott padok voltak (a hely adottságai miatt), szóval annyira azért mégse borul minden, ha úgy alakul a szituáció.

Aztán Csipa a 2. számnál meg is jegyezte, hogy „Nem kötelező ám ülni.” Ehhez képest amikor az első ülőhelyek elé álltunk pont a kordon elé, elküldtek minket a rendezők, hogy maximum oldalt lehet. Álltunk ott egy ideig (természetesen Tibi oldal), aztán elmentünk szétnézni a Hooli-Shop-ba. Mikor visszajöttünk, jobbnak láttuk leülni… az 5. sor környékén. Török Ferivel, a barátnőjével, Adrival meg Adri két kolleganőjével, Zsuzsával és Anival mentünk. Aztán mikor elhangzott a felszólítás, egyből spuri az 1. sorba. Második lett belőle, mert akik az első sorban ültek, megelőztek, de azért így is szem előtt voltunk és mindent jól láttunk – szúnyogokból is ugyanúgy belaktunk, mint a fiúk, szóval jóban-rosszban együtt.

A menetrend a szokásos volt: Intro, Mindörökké, Egyformán, Van az úgy… Elmennek, visszajönnek, Illúzió, Félember, Hotel Mámor, 2 órás koncert, 4 nap izomláz (de megérte). Most már nem a Good Charlotte „Last Night”-ját nyomatják, hanem a Nirvana „Smells like teen spirit” c. számát, a Mötley Crüe „Shout At The Devil”-jét meg a Led Zeppelin „Whole Lotta Love”-ját. Most is volt énekes-dobos-csere: Csipa ment a dobok mögé, Endi jött énekelni. Aztán fotózkodás, dedikálás. Szóval ezt a koncertet is végig ugráltuk… az első, székes riadalom ellenére. Adrinak még pengetőt is sikerült szereznie. Amit legutoljára dobott el Tibi: zöld.


De olyan se volt még, hogy majdnem egy évvel hamarabb megtudjuk egy koncert időpontját: most amikor levonultak a fiúk a színpadról, bejelentette az egyik szervező, hogy 2015. aug.1-én megint lesz Hooligans koncert a Szigligeti várban. Illetve kérdezte, hogy tudjuk-e mi lesz akkor itt és amikor kiabáltuk, hogy Hooligans, nagyot helyeselt. Szóval az első 2015-ös Hooli-buli időpontja már bevéshető a naptárba. 

Baranyi Ági

Néhány kép, szintén Ágitól:

Kilátás a szigligeti várból

A riadalom oka - Ülős Hooligans koncert

A normál felállás

Csipa

Tibcsi

Zsoltika

Még mindig "rendesen"

Csipa a doboknál

"Endi, a Hooligans énekese"

Zsoltika is átállt Tibi-oldalra

Zsoltis kép az utolsó utáni pillanatban

Ami pedig a saját beszámolóimat illeti: Valószínűleg 20-án átmegyek Csabára Marót Viki és a Nova Kultúrzenekar koncertjére. Na meg ugye még mindig tervben van a Redlight Slipper. Tartsatok velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése