2012. szeptember 26., szerda

Augusztusi videók!

Mint azt már megszokhattátok, minden beszámolóhoz készül egy-egy "bulivideó" is, a megörökített vidám pillanatokból. Nincs ez másként az augusztusi nagy bulihétvége emlékeivel sem. Először jöjjön az augusztus 17-i pusztaottlakai Hooligans koncert képeiből összeállított videó, ami stílszerűen a Hooliottlaka címet viseli. Zenének hozzá a Csont nélkül-t választottam, mert mostanában valahogy ismét nagyon rákaptam erre a dalra.

És ha már a hétvége további eseményeiből is készült beszámoló, így természetesen ezt is megfejeltem egy videóval. Itt egy kicsit gondban voltam, milyen zenét válasszak, mert bár Dobrády Ákos koncerten voltam, az ő zenéiért nem igazán rajongok és hát a TNT sem volt sose nagy kedvenc. Aztán eszembe jutott a régi TNT dal, a Titkos üzenet Irigy Hónaljmirigy-féle változata, a Whiskys üvegek és rögtön tudtam, hogy ez lesz a zene a videóhoz.

Remélem ezek a videók is tetszenek. Legközelebb valószínűleg október vége felé jelentkezem újra beszámolóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése