2012. október 29., hétfő

Kolbászfesztivál videók

Szokásomhoz hűen a legutóbbi, Kolbászfesztiválos beszámolóimhoz is készítettem egy-egy videót. Kicsit ugyan birkózni kellett a YouTube-al mire rendesen feltöltötte mindkettőt, de végül sikerrel jártam. Az első az október 20-i Magna Cum Laude koncert képeiből készült, zenének pedig a gyulai fiúk Sub Bass Mosnterrel közös dalát, a Lehet, hogy eltört-et választottam, mert ez az egyik kedvencem tőlük.

A második pedig az október 22-i délutáni Hooligán Matiné fotóiból készült. Zenének itt sem gondolkodtam sokat, a Hooligans Nézz Rám! című dalát választottam, a Fiatalság=Bolondság jegyében.

Remélem mindkettő elnyeri a tetszéseteket. A következő program novemberben lesz, de vannak már terveim decemberre is.

N.H.N.B.

2 megjegyzés:

  1. Jók lettek a videók! :) Mik a tervek a hátralévő két hónapra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Terveim között eddig egy harmadik házibuli november 17-én, illetve a december 29-ig Tetoválók Éjszakája a PeCsában. :)

      Törlés