2014. október 11., szombat

Mirigy a Centerben

A kis szeptember eleji kimoccanás után igazából nem sok tervem volt, inkább a tanulásra koncentráltam. Na meg ugye ott volt a nyűg a töltővel. Aztán szeptember közepén kaptam egy meghívást Répytől: Hooligans koncert, Barba Negra, október 25. Egy pillanatig sem volt kérdés, hogy ott leszek. Azon mondjuk még nyűglődtem, hogy hogyan tudok elővételes jegyet venni, de hála a Ticketportal hálózatnak, Csabán a Tourinformban ezt is letudtam. Ja, mondjuk 6-án még várt rám egy vállalkozásgazdálkodás modulzáró vizsga. A vizsgán elvileg átmentem, szóval úgy voltam vele, hogy némi szórakozás igazán kijár. Aztán egyik nap a Csaba Centerben megláttam az idei Őszi Divatnapok és Akciók Éjszakája programját. Meg péntek esti fellépőként az Irigy Hónaljmirigyet. Hát igen… Szerintem nem sokan vannak, akik ne ismernék-szeretnék a bandát. Én konkrétan rajtuk nőttem fel. Elég régen láttam már őket élőben, szóval úgy voltam vele, hogy ha már itt a lehetőség, nem hagyom ki.
A buli napján, október 11-én, pénteken is olyan kilenc körül keltem. Szokásos napi rutin, majd négy és fél óra a suliban. Ráadásul új anyag, de nem mennék most bele. Este negyed hatkor szabadultam ki, utána siettem haza. otthon aztán vacsi közben megkérdeztem tesómat, van-e kedve velem jönni. Persze neki se kellett kétszer mondani a dolgot, úgyhogy vacsi után gyorsan elkészültünk és irány a buszhoz. Na igen, d busz csak 19.50-kor volt. Szóval séta a buszállomáshoz. Az út vég felé aztán Csabán felszállt két ellenőr. Ráadásul az egyik pont az, aki állandóan kukacoskodik. Még jó, hogy minket nem ő, hanem a másik csekkolt. De azért így s kaptam beszólást, mikor egy kanyarban elvesztettem az egyensúlyomat. Bár kapaszkodtam. Kapja be…
Krisztivel (tesóm) a Centernél szálltunk le, és hátul mentünk be. Az első utunk a Sparba vitt, mert bár volt nálunk ásványvíz, én számítottam rá, hogy az nem lesz elég. A Centerben ugyanis ilyenkor általában dögmeleg van, én s csak egy trikót viseltem a kabát alatt. Aztán Kriszti mondta, hogy éhes. Ám legyen, irány a második emelet és a Pizza King. Ezúttal tortilláztunk mindketten. A pótvacsora tán visszamentünk a színpadhoz, ahol épp akkor kezdett Takács Nicolas. Kicsit hátrébb álltunk meg, onnan néztük. Nem nagy kedvencem Nicolas, d szódával elment. Aztán egyre közelebb haladtunk a színpadhoz. Mikor Nicolas lejött a színpadról, leürült a nézőtér, így odamentünk a meghosszabbított színpad elejéhez. A lépcsőre dobtuk a kabátot és a táskánkat és ott maradtunk. Akkor valahogy láttam meg a mozgólépcsőn az egyik csoporttársamat, Diát. Köszöntünk egymásnak, majd ő eltűnt a szemem elől.
A szünet tán újabb divatbemutató következett, méghozzá a CCC cipőbolt és az Avanglion bemutatója. Közben, mikor oldalra fordultunk, láttuk, hogy megérkeztek Mirigyék s. Legalábbis Győző, Feri és Uszi. De inkább a bemutatókat néztük. Ja, meg amit tudtam, fotóztam. Nem mondom, volt a cipők közt egy-két elég szép darab. Na jó, a táskák is jók voltak, és az Avanglionos cuccok is tetszettek. Egy-két sál, meg kesztyű legalábbis.
Fél tizenegy után nem sokkal a műsorvezető felkonferálta Mirigyéket. Egy rövidke intro után megjelent a színpadon Tomi és Uszi, akik a jó hangulatot megalapozandó, egyből a Numerakirállyal nyitottak. Mi meg Krisztivel naná, hogy tapsoltunk, énekeltünk, nevettünk. És ez még csak a kezdet volt, mert jöttek sorban a közönségkedvencek. Volt a Modern Talking paródia, a Tik vagytok parasztok (Győzike paródia), A ByeAlex paródia (külön plusz pont az „anorexiás Bud Spencer” kifejezésért, szakadtam), A Mondd, ez hogy lett sztár? (Gangnam Style), a Világít a számban a Negro, és még a Bugázott réz (Bódi Guszti paródia) is. Utána a fiúk lementek, de még egy dalra visszajöttek: Ez volt a Rajzfilmslágerek Mirigy módra. Meg még a végén Tomi kampányolt egy kicsit Peti mellett is, hogy szavazzunk rá a Sztárban Sztár műsorban. :D
Mikor Mirigyék lementek a színpadról, Krisztivel mi is szedelőzködni kezdtünk. Ekkor odajött hozzánk Dia és megkérdezte, hogy megyünk-e velük haza. Ugyanis ő és árja, Sanyi kocsival voltak, és felajánlották, hogy hazarepítenek minket. Megköszöntük és elfogadtuk, így legalább nekünk se kellett csövezni reggel negyed hatig. A zeneiskolánál kiszálltunk Krisztivel és hazasétáltunk. Otthon meg amilyen gyorsan csak tudtunk, bevágódtunk az ágyba. Magam részéről persze egyből hozzáláttam a beszámolónak. És még az éjszaka meg is lett.
Ami azt illeti, jól jött ez a kis kimozdulás. Igazából a Divatnapokra csak a Mirigy matt mentem át, akikben most sem csalódtam. Kár, hogy csak a fél csapat (Tomi, Feri, Uszi és Győző) volt itt, de csak így négyen is nagyon jó hangulatot csináltak. Könnyesre nevettem magam. Azét remélem, legközelebb már mind a nyolcan jönnek. :D

Néhány kép az estéről:

Nicolas énekel

Cipőbemutató. Ez a piros tűsarkú nagyon is tetszett

Numerakirály, rögtön indításnak

Feri, a „medve”

 „Győzike” vagyis Győző

„Az anorexiás Bud Spencer” vagyis Feri, mint ByeAlex :D

„Világít a számban a Negro” by „Vili a suttyó” :D

„Mondd, ez hogy lett sztár?” És a tánckar :D

Még Bódi Gusztit is megidézték

Feri és a „vándorkeblek” xDD

És ráadásként néhány átértelmezett rajzfilmsláger. Meg a fél Mirigy.

Viszlát a Barba Nergában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése