2013. november 24., vasárnap

Őszi videók

Szerencsére az ősz folyamán is akadt a naptárban még két őrületes buli, amivel méltóképpen zárhattam a 2013-as főszezont. Ezek egyik volt a szeptember 21-i Méhkeréki Szezonzáró, ami már csak azért is különösen kedves emlék számomra, mert sikerült Endit felköszönteni a szülinapján. Némi gondolkodás után a videó zenéjének az Éltem, voltam-ot választottam.

Még ott, Méhkeréken megígértem Endinek, hogy ott leszek október 18-án a Barba Negrában a KISS Forever Band és Holiday Crüe koncerten. A beszámoló címe egyszerűen csak A Koncert lett, a tavalyi KISS és Mötley Crüe közös turné (A Turné) után szabadon. Ott voltam, hatalmasat buliztam, nagyon jól éreztem magam, és nem sok minden emlékszem belőle, amire meg igen, az nem minden publikus :P Itt már jobban elgondolkodtam, mi is legyen a videóhoz a zene. Végül egy javaslatra a Mötley Crüe Girls, girls, girls című dalát választottam.

Remélem ezek a videóim is tetszenek. Viszlát a Symában! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése